Кошик
792 відгуків
Бажаємо всім Здоров'я, Успіхів та МИРНОГО НЕБА
+380 (67) 749-80-61
+380 (63) 648-08-68
магазин ZENET, м. Київ, Проспект Володимира Івасюка, 10А, корпус 5, Київ, Україна
Оптово-роздрібний магазин в Україні Мінімальні оптові ціни від виробників. Доставка по Україні
Кошик

Повернення І обмін

Порядок обміну/повернення товару


       За законом, покупець протягом 14 днів (якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем) може звернутися до нашого магазину замінити товар, що не влаштував його, на інший або повернути. Після цього терміну можливий лише ремонт за гарантією. Повернення згідно із Законом "Про захист прав споживачів"


Умови повернення непродовольчих товарів належної якості


Купуючи товар належної якості
  Можна обміняти на аналогічний товар, якщо товару для заміни немає у продажу, покупець має право:
   а) купити будь-який дугою товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості),
   або обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібного товару у продаж
    б) повернути виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості поверненої продукції протягом 3 робочих днів.
            Дані правила обміну чи повернення поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови:
а) він не використовувався,
б) наявність неушкодженої упаковки,
в) не був у збиранні
г) немає дефектів,
д) збережено споживчі властивості,
е) пломби, ярлики,
ж) розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час купівлі (ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів").


Способи повернення


а) у магазин за адресою м. Київ, Проспект Володимира Івасюка, 10А
б) Новою поштою, Ви повідомляєте про проблему, зручний для Вас спосіб і ми надсилаємо Вам всі дані для відправки товару.
При поверненні товару належної якості, повернення та обмін оплачується за рахунок покупця.
При отриманні повернення він оглядається і якщо товар повернутий у товарному вигляді та з усіма документами, гроші повертаються покупцю протягом 3 робочих днів.


Умови повернення товару неналежної якості.


   Якщо товар при прийманні у відділенні компанії перевізника виявляється неналежною якістю (механічний дефект):


а) у присутності представника перевізника складається акт про дефект,
б) робиться фото чи відео фіксація,
в) відправляєте зручним для Вас способом нам.
Після отримання цієї інформації ми надсилаємо Вам на заміну новий товар.
Якщо товар не має видимих механічних дефектів, але він не включається, не світиться, не гріє і так далі
а) Ви повідомляєте нам зручним для Вас способом, ми робимо повернення, отримуємо його та відправляємо Вам новий товар.


Якщо дефект товару виявлено поза відділенням компанії перевізника:


а) Ви повідомляєте нам будь-яким зручним для Вас способом,
б) ми скидаємо Вам адресу складу куди потрібно відправити товар (у коробці та документом, що підтверджує покупку),
в) при отриманні ми передаємо в сервісний центр визначення причин дефекту.
г) сервісний центр протягом 5 робочих днів визначає причину, якщо причиною є заводський шлюб, ми відправляємо Вам новий товар, якщо дефект з вини покупця, то товар ремонтується (терміни залежать від складності дефекту та наявності запасних частин). Терміни ремонту та вартість узгоджується з покупцем.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner